В желанието си да предостави най-добрата услуга за своите клиенти sHRedy редовно актуализира своята платформа и мобилно приложение за електронно трудово досие. От самото си създаване до днес, платформата продължава да радва своите потребители с нови подобрения. В тази статия ще разгледаме някои от основните нови функции, които платформата въведе, за да улесни вашата работа и да подобри ефективността на трудово-правните ви процеси.
Избор на доставчици на удостоверителни услуги
От месец април 2025 г. sHRedy предлага избор между официалните доставчици на удостоверителни услуги Borica и Evrotrust. Тази функционалност разширява възможностите ви за независим избор между B-Trust и Evrotrust, които имат осигурена пълна интеграция с sHRedy. Последната допринася за функционалната сигурност на решението. Чрез новата интеграция с
Borica вие вече може да изберете този доставчик на електронен подпис и електронна препоръчана поща, който най-добре отговаря на вашите цялостни корпоративни нужди и предпочитания.
Масово генериране и импортиране на документи
Новата функционалност за масово генериране и импортиране на документи разширява възможностите ви за масово създаване и внасяне на всички приложими трудово-правни документи, използвани от работодателя или служителя. Това, което традиционно би отнело седмици, сега може да се извърши в рамките на минути. Тя подобрява още вашата гъвкавост спрямо законодателни промени, оптимизира ежедневните административни дейности, както и осигурява цялостната автоматизация на трудово-правните процеси.
Представете си ИТ фирма с повече от 100 служителя и офиси в София, Пловдив и Варна. След промяната в максималния осигурителен доход от 1 април 2025 г. работодателят решава да актуализира трудовите възнаграждения на служителите, които достигат максималния осигурителен доход, за да избегне автоматичното им намаляване спрямо новите изисквания. Това предполага масово създаване на анекси към съответните трудови договори, което изисква време, човешки ресурс, консумативи и разходи за куриери. Оформянето на новите документи е свързано и с нови административни разходи за работодателя, които чрез новата функционалност масово генериране и импортиране на документи вече могат да бъдат спестени.
Съхраняване на документи по GDPR
От миналата година sHRedy предлага специална Политика на съхранение на документи по GDPR. Какво ви осигурява това? Гъвкавостта системата автоматично да ви уведомява в момента, когато изтече срокът на съхранение на даден документ, като ви предоставя опция да го изтриете.
Новата функционалност елиминира необходимостта от ръчно проследяване на всеки документ и ви улеснява значително при управление на документооборота и удовлетворяване на нормативните изисквания. Тя още оптимизира работата ви и не на последно място освобождава доста място на сървърите, с които разполагате. Така sHRedy ви помага както да спазвате закона, така и да разполагате с устойчива дигитална среда. Това е само една от допълнителните ползи, които електронното трудово досие на sHRedy предоставя.
Заключение
Функционалностите, описани в тази статия, са само част от подобренията, които sHRedy текущо осигурява, за да оптимизира и улесни административните задачи в управлението на човешките ресурси. Екипът ни активно работи върху въвеждане на нови решения, които да отговарят на динамично променящите се нужди на бизнеса и нормативната уредба. Ако се интересувате от адресирането на конкретен проблем, не се колебайте
да се свържете с нас за повече информация.