Вярваме, че всеки бизнес, независимо от своя размер, заслужава гъвкавост и иновации в управлението си. Затова сега предоставяме уникална възможност да закупите ентърпрайз решението за изцяло дигитализирано управление на трудовите правоотношения sHRedy, без такса за внедряване, под формата на годишен абонамент sHRedy Junior, сформиран според нуждите и мащаба на Вашия бизнес!
Новата възможност, която осигуряваме, позволява от иновативното решение да се възползват както големи компании с 200+ служители, така и малки фирми с до 20 служители.
„Технологичните иновации са неизменна част от развитието и успеха на почти всеки бизнес, но инвестициите в модерни софтуерни решения от клас ентърпрайз не са по възможностите на всяка фирма – особено на по-малките предприятия. С преконфигурираните годишни пакети sHRedy Junior предоставяме достъп до софтуера за интелигентно и изцяло дигитално HR управление на трудовите правоотношения на всички тези компании, които не могат да си позволят скъпи процеси по внедряване и обслужване, но искат да имат ефективно и съвременно HR управление и да бъдат конкурентоспособни на пазара.“, заяви Юлиян Маслянков, изпълнителен директор в sHRedy.
– Какво Ви дава sHRedy Junior?
Годишният абонамент sHRedy Junior, Ви дава възможност да закупите преконфигуриран пакет на софтуерното решение за изцяло дигитално управление на HR процесите sHRedy, базиран на броя на служителите Ви и специфичните нужди на Вашата компания.
– Как става избора на пакет и настройването на електронното трудово досие?
Стъпка 1. Избор на пакет: Вашите нужди са нашата отправна точка! Предлагаме няколко опции за пакети на годишна база – План 20, План 50, План 100 и План 200, сформирани според броя на служителите във Вашата компания (вижте таблицата по-долу). Всеки пакет включва всички функционалности, които sHRedy стандартно предлага.
sHRedy Junior – годишни абонаменти:
sHRedy Junior Ценови Планове | Месечна |
План 20, | € 169,00 |
План 50, | € 369,00 |
План 100, | € 669,00 |
План | € 1 269,00 |
*с годишен абонамент |
Пакетите ни не се побират във Вашия бюджет и цели? Имате 30 служители и искате нещо „по средата“ на План 20 и План 50? Не се притеснявайте – гъвкавостта е ключовата дума на sHRedy Junior и Вие имате пълния контрол. На опознавателна среща ще уточним заедно броя служители и ще получите подходящ междинен план.
Стъпка 2. Да се запознаем: Ние вярваме, че всеки бизнес е уникален и точно това прави разликата в ефективното управление на процеси. За да получите най-доброто решение, започваме от Вас. След като уточним най-подходящия пакет за Вашата компания, ще организираме обща среща, на която ще обсъдим всички специфични изисквания, които имате или нужда от допълнителни процеси, извън стандартните за досието.
Ще Ви насочим и консултираме за най-оптималната конфигурация за Вас и ще уточним нужните данни за настройване на досието.
Стъпка 3. Започнете с HR иновациите: След като сме уточнили детайлите, нашият екип ще настрои решението в най-кратък срок – буквално до дни ще можете да използвате софтуера във Вашата компания!
С sHRedy, Вие не просто купувате софтуер, Вие инвестирате в бъдещето на Вашата компания. Не губете време – свържете се с нас днес и трансформирайте начина, по който управлявате трудовите правоотношения.
Споделете целите си с нас сега и ние ще Ви помогнем да ги постигнете.